17.5.2014

iPHONE UPDATES

Mulla ei tänään ole järkkäriä käytössä, joten yhden keväisen meikin kuvaaminen ja tutorial siirtyy jollekin toiselle päivälle ja tänään ollaankin taas vaihteeksi arkisissa tunnelmissa. Tarkoitus oli ensin otsikoida tämä postaus Instagram updateksi, mutta eihän mulla näitä kaikkia kuvia siellä ole, joten tuo iPhone kuvaakin tätä paljon paremmin! Mitä mun tämä kuukausi tähän asti (sekä huhtikuun viimeinen viikko) on siis sisältänyt?

1. Ei oltu I:n kanssa pidetty aikoihin mitään kunnon "tyttöjeniltaa", joten suunnattiinkin Red Hot Chilisiin dippailemaan herkkuja ja juomaan parit drinksut.

2. Meillä oli J:n kanssa yhtenä viikonloppuna molemmilla vapaata, ja nukuttiinkin pitkään. Toisen vielä torkkuessa mä valmistin meille kunnon hotelliaamiaisen kaapin löydöksistä! :D

3. Surffikiharoiden kokeilua.

4. Rita Oran - I Will Never Let You Down on kyllä sellainen korvamato! Eipä se toki haittaa, tää on ihan huippuhyvä biisi.

1. Onnesta soikeena -musta tulee talvella täti. ♥ ♥

2. Toukokuu alkoi viileillä ja huurteisilla aamuilla. Tässä ollaan aamuseitsemältä suuntaamassa töihin!

3. Mulla ei ole täällä Turussa omaa autoa, mutta jouduin pääsin tarttumaan piiitkästä aikaa autonrattiin, kun suunnattiin J:n kanssa Noormarkkuun mun isosiskon synttärikahveille. Elossa ollaan... ;)

4. J osti koripallon ja lähdettiinkin eräänä iltana yhdessä vähän heittelemään!

1. Rennot kuviopöksyt on ihan parhautta.

2. Laatikoista löysi viimesyksyn huulipuna tiensä takaisin päivänvaloon!

3. Haaveiluja; tällainen puhelimenkuori olisi vaan niin siisti!

4. Kokeilin pitkästä aikaa oranssin-kultaista silmämeikkiä. Postaukseen pääset tästä!

1. Conssit, tekonahkaleggarit ja raikas pinkki toppi -yksi kesälook check!

2. Annikan blogista hieman lisää inspiraatiota kesäpukeutumiseen.

3. Löysin ehkä yhdet ihanimmat farkkushortsit Seppälästä -juuri tällaisia pitsisomisteisia yksilöitä olenkin etsinyt ja nyt ne sain vielä -20% alennuksella! :)

4. Ja tässä vielä loppukevennys; tuosta naimisiinmenoasiasta en niinkään osaa sanoa, mutta viime aikoina on lähipiirissä ja ihan puolitutuillekin tuntunut noita muksuja siunaantuvan, mutta mä vaan metsästän jotain kivaa meikkiuutuutta... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!