27.6.2014

FRIDAY


Helouu! Täällä ollaan valmistautumassa kohta töihin lähtöön, tai no oikeastaan mun iltavuoro alkaa vasta iltapäivällä, mutta kaupungille sitä ennen on kuitenkin kerettävä! Ollaan nimittäin I:n kanssa lähdössä ensi viikon viikonloppuna Lahteen vähän festaroimaan Summer Upiin eikä mulla oo oikeasti mitään puettavaa sinne! Kääk. :D Ja koska mulla alkoi eilen kahdeksan päivän työputki ja sen jälkeen koittaakin heti lähtö Lahteen, niin eihän mulla kovin ole edes aikaa miettiä, mitä ihmettä sinne päälleen keksisi. Ollaan tosiaan koko kaksipäiväinen sillä, ja pääsyy (tai oikeastaa se ainoa syy) tuonne festareille lähtemiseen on meidän kummankin lemppari Sean Paul, ah! Mä oon niiin innoissani! Muita esiintyjiä on mm. Tinie Tempah, Cheek, JVG, Jukka Poika, Sanni, Brädi, Ruudolf, Karri Koira, Musta Barbaari, Mikael Gabriel, Sini Sabotage, Redrama Alex Gunnari, Darude, Jontte Valosaari ja Vadelmaveneen Kasmir. Joten varmasti ihan hyvät meiningit saadaan aikaan, vaikka noita nyt en muuten pahemmin kuuntelekaan -paitsi nyt mitä radiosta tietenkin kuulee. :)


Loput esiintyjät voit käydä kurkkaamassa Summer Upin sivuilta, tästä

Ootteko te lähdössä minnekään festareille kesällä? :)


Nyt meitsi lähtee heittämään meikit naamaan, nää kuvat kun on eiliseltä, ja suuntaa vähän kiertelemään kauppoja, josko sieltä löytyis jotain kivan boheemia asua! Hyvää perjantaita kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. oi vitsit, teillä tulee varmaan olemaan kivaa siellä! :) itse olin toissa kesänä myös siellä ja kivaa oli :D tänä kesänä ei vaan oo oikein varaa lähteä mihinkään festareille kun on vielä autokoulu maksettavana :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivotaan! :D Noniin, autokoulu on kyllä valitettavan kallista puuhaa, mutta ompahan sitten ainakin ajokortti taskussa ja pääsee ajelemaan :) Ja tuleehan noita festareita ensi kesänäkin. :) Kiva kuitenkin kuulla, että oot viime vuonna tuolla Summer Upissa käynyt ja että oli kivaa!!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!