16.11.2014

ONNETTAREN SUOSIOSSA

Hihii, pakko tulla kertomaan tänne, että mä oon elämäni ekan kerran voittanut jotain blogiarvonnassa! :D Ihana Janet piti bloginsa 4-vuotissynttäreiden kunniaksi arvontaviikon, jossa olikin ihan huippuja palkintoja jaossa! Osallistuin itse melkein jokaiseen, ja oonkin nyt joka päivä tällä viikolla käynyt innokkaana kurkkailemassa voittajien julkistamisia, ja voi sitä tunnetta, kun sitten äsken näin oman nimeni viimeisen arvonnan kohdalla! Aika epätodellinen olo, en olis uskonut, että arpaonni oikeasti osuisi kohdalle. :') Kiitos! Voitin siis toisen kahdesta Biozellin hiustenmuotoilutuotepaketista, ja tuo mun paketti sisältää hiuskiinteen, kuivashampoon, tuuheuttavan suolasuihkeen ja kosteuttavan kiiltosuihkeen. Molemmissa paketeissa olisi ollut mua kiinnostavia tuotteita, mutta oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen tähän mun voittamaan pakettiin. :) 

Jee, niin kiva saada uusia hiustuotteita!

EDIT: Itseasiassa mä tajusin näin jälkeenpäin, että voitinhan mä tuossa ihan äskettäin myös Beautify-sivuston kautta uuden Color Wow -tyvipuuterin! Tosin, en ollut ihan varma kerkesinkö siihen osallistumaan, kun oli viimeinen osallistumispäivä tuolloin menossa, mutta jee, huippua voittaa tuo tuote! Oon sitä jo hetken aikaa kauempaa katsellutkin, ja nyt kun oma tyvi alkaa tosiaan puskea ikävästi esiin, niin tosi hyvään saumaan tuli tuonkin voitto! ;)

6 kommenttia:

  1. Mä olen voittanut vain turhaa tavaraa.Esimerkiksi liian ison sadetakin ja lasten leluja (10vuotta ennnen Mikoa)
    Voitko tehdä postauksen miten varjostetaan ja korostetaan poskipäitä pienemmiksi ? Kuulostaaako haussulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah eikä! :D No mutta palkintoja silti nekin.. ;)
      Ja ei kuulosta hassulta ollenkaan! :) Mä oon kerran kesällä tehnyt yhden tuon tyyppisen postauksen, linkki tässä: http://allthelittleroyals.blogspot.fi/2014/07/toivepostaus-art-of-contouring.html
      Toivottavasti siitä on apuja, ja mielelläni teen kyllä uuttakin, jos kaipaat lisää neuvoja johonkin!! :)

      Poista
  2. Mun arpaonni on aina todella surkea, jos jotakin oon voittanut niin se on sitten ollu joku patalappu jossain pariolaisten arvonnassa, johon en ehes tiennyt osallistuneeni :D Mutta, tänä syksynä voitin kans ihanan pikkupalkinnon Eyeshadow and flame-blogista, on se kivaa kun arpaonni suosii ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, voi apua, söpö palkinto tuokin! :P Oii, Ilonan blogi on kyllä huippu -tuollaisessa yhteydessä on kyllä varmasti kiva, kun arpaonni suosii! :)

      Poista
  3. hih, onnea vaan voitosta ♥ Tänään lähtee postiin :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!