8.10.2015

NO NE HULLARIT



Mä vihaan kaikkien alennusmyyntien jäätävää ihmisruuhkaa, sitä, kun ihmiset pysähtyy keskelle käytävää juttelemaan eikä väistä. Yleensä mä välttelenkin keskustaa/Stockaa Hullujen Päivien aikaan, koska mä vaan yksinkertaisesti ahdistun siitä tungoksesta. Tänäkin vuonna mä ensin ajattelin että jaa, saapa olla viikon poissa kaupungilta (jotta siis välttyisi siltä keltaiselta kassimereltä), mutta kuinkas kävikään? Ensimmäinen päivä oli eilen ja meitsi jo kerkesi käydä tuhlaamassa. :D Oikeastaan en ehkä muuten olisi käynyt, mutta kun kaupungilla nyt sopivasti satuin olemaan..eheh. Lähdin periaatteessa vain tuon Lancômen ripsarin takia, mutta heti ovista sisään astuttuani mietin hetken käännynkö sittenkin pois. Se ihmismäärä. Se tungos. Se tunkkaisuus. Mutta ei, sinne sitä oli itsekin ängettävä ja sainhan mascarani! Ja koska nyt olin tieni aika pitkälle jo raivannut, niin pitihän sitä vähän ympärilleenkin katsella. :D 

Mukaan tarttuikin heräteostoksena vielä tämä Madaran koivu & levä kasvosaippua, sekä jotain pientä äidille joululahjaksi annettavaksi. Mä kiinnostuin Madaran tuotteista näiden saamieni tuotteiden kautta (klik), ja luettuani tämän saippuan ominaisuuksista, oli se pakko saada. "Pohjolan koivun ja merileväuutteen vitamiinit ja mineraalit tasapainoittavat ihoa, samalla kun kasvipohjainen saippua puhdistaa hellävaraisesti ja pesee pois kaikki epäpuhtaudet." Siis kuinka hyvältä voi saippua kuulostaa!? Näistä oli toinenkin saippua saatavilla, ja hetken arvoinkin kumman otan vai otanko molemmat, mutta tähän sitten päädyin. Mä oonkin kaivannut jotain tuotetta aamuuni! Kasvovedet ei vaan oo toistuvista yrityksistä huolimatta saanut paikkaansa mun ihonhoidon rutiineissa, ja noita mun meikkiputsareita en viitsis aamuisin tuhlata. Niimpä mä uskon tämän nyt täyttävän tuon paikan!

Tänään puolestaan houkutuslistalla olisi Lexingtonin käsipyyhkeet, mutta saas nähdä viitsiikö sitä lähteä heti uudelleen sinne riehumaan. :D Mulle iskee joku käsipyyhevimma aina Hullareiden aikaan, keväälläkin (klik) tuli ostettua muutamat... Mutta sunnuntaina, silloin on kyllä ihan pakko lähteä vielä kierrokselle, sillä Fudgen kuuluisaa hopeashampoota mun vaan on pakko saada!

Miten te suhtaudutte Hullareihin? Ja onko teillä ostoslistaa tehty? ;)

// Sorry, no translation this time. xx

6 kommenttia:

  1. Hullareilla tulee aina käytyä, koska onhan se juttu joka kuuluu syksyyn. Tykkään tuosta Madaran saippuasta, mutta se tuoksuu vähän pahalle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyllä totta, ainaki kerran pitää se naama käydä siellä näyttämässä ;) Aijaa! Mä kokeilin äsken ekan kerran ja mun mielestä se oli ihan mukavan tuoksuinen :D

      Poista
  2. vou saippua kuulostaa niin hyvältä! haluaisin itsekkin ehdottomasti testailla moista. Tuntui että siinä on yksinkertaisesti vain kaikkea hyvää ja ihoa hellivää, ja hei kerroppa sit mites toi lancomen ripsari toimii! ;) ihania juttuja<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii eikö kuulostakki?! :D Mäpä kertoilen miten nää alkaa käyttäytyyn! :)<3

      Poista
  3. Mie niiiiiiiin haluaisin hullareille! Poikaystävä on just Tampereella ja pääsi käymään. Minusta niissä on ihana tunnelma, ja tällainen rauhallisen kaupungin tyvär on joka kerta ihan suu pyöreänä siitä hypetyksestä. :D

    Sun tuotteet kyllä kiinnostaa!! Laitahan sitten käyttökokemuksia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ai niinkö? :D Mä en tykkää siitä tungoksen "tunnelmasta", mutta pakkohan siellä on ainaki kerran tietenki aina käydä :p Kumpa sinäki pääsisit sit vaikka ens keväänä käymään! :)

      Ja kiva kuulla! Mä kerron! :)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!