24.5.2016

NYX SOFT MATTE LIP CREAM "STOCKHOLM"





Ahh vihdoinkin se on mun! Tämä Stockholm-sävy nimittäin myytiin heti loppuun täältä meidän Sokoksilta (samoin muut mun ennalta himoitsemat värit), ja melkein jo olin tilaamassa tämän netistä, mutta onneksi huomasin nettihinnan olevan huimat euron-kaksi kallimpi ja klikkasin itseni pois. Nimittäin ei montaakaan päivää tuosta nettikiertelystä, kun kävin töiden jälkeen nopeaan kurkkaamassa, josko nyt. Ja kyllä vain, siellähän Stockholm ja muut ihanat Matte Lip Creamit mua odotti. :D Mulla ei ollut kovin kauaa aikaa jäädä värejä tutkailemaan ja koska päätös oli tehtävä nopeasti, päädyin tähän kivien altakin etsimääni Stockholm-sävyyn. Vielä kun sain hinnasta pois henkilökunta-alen, niin vastako olin iloinen, etten ollut kerennyt niitä nettikauppoja tekemään!

Itse väri oli mulle pieni yllätys, ja voisiko sanoa jopa hieman pettymys. Ei tämä oikein mun mielestä näyttänyt mun huulilla ja mun ihon sävyä vasten lainkaan niiltä Googlen kuvahausta tulleilta ihanilta sävyiltä. Tai no okei, nyt kun googletin uudelleen ja vertasin tuloksia näihin omiin kuviin, niin kyllä sieltä vaan yhtäläisyyksiä löytyy! Jotenkin se mielikuva oli mun päässä vaan hieman erilainen...Hmm, jännä juttu. Enivei, sävy on tuollainen punertavan ruskea, mun mielestä jopa aika mielenkiintoinen! Toinen yllätys mulle oli punan koostumus. Jotenkin nestemäinen mattapuna oli mun kuvitelmissa melko kuivaa ja ennen kaikkea paksua tavaraa. Mutta ehei, täähän on ihan super kevyttä!? Eikä lainkaan kuivaa. Toki, kuten kuvista näkyy, kuivilla huulilla lopputulos on hieman...kuivahko (ja nyt tuli kiintiö täyteen tuolle kuiva-sanalle..!). Mutta muuten tämä on tosiaan ihanan kevyt huulilla, eikä lainkaan paksun tai raskaan tuntuinen. Pitää ehdottomasti mennä joku kerta kurkkimaan niitä muita mun kuolaamia sävyjä, sillä ehdottomasti haluan näitä lisää!

Onko teillä Matte Lip Creamit jo eksyneet meikkipusseihin? Mitkä sävyt on teidän suosikkeja? :)

// Ahh, finally it's mine! This 'Stockholm' (and all the other shades I was drooling over) were sold out immediately when NYX arrived to my city, and I almost ordered it from online. Luckily I noticed the online price was a bit more expensive and clicked myself off from the site. Not long after when I quickly stopped by at the shop after work to see if they'd have re-stocked, and yaaas, here 'Stockholm' and all the other long lost colors were waiting for me. :D I didn't have much time to stay and select among the beautiful colors, so I quickly grabbed this one. After all, I had searched it for so long! And when I got a small staff discount I was ever more happier I had not made any online orders!

The actual shade was a little surprise to me, or could you even say a disappointment. On my lips and on my skin tone it didn't look like the beautiful results I had seen from Google photo search. Or well, okay, now that I searched again and compared the results to these my photos, I can see the resemblance. Funny, how the image in my mind was so different! Strange. Anyways, the shade is reddish brown and I even think it's rather interesting! Another surprise for me was the texture. Somehow a liquid matte lipstick equalized in my mind to dry and thick texture. But no, this was super light!? And not dry at all. Sure, as you can see from the pictures, on dry lips the lip cream can look a bit...dry (now I'll stop repeating the word 'dry'..!). All in all this was very light on the lips and not heavy or thick at all. I definitely have to go and look for some other colors as well!

Have you tried these Matte Lip Creams already? Which colors are your favorites? :)

24 kommenttia:

  1. ;OOO iiiihanaaaa !! MIEKI TAHON tuollaisen, iha super herkku!! Sopiskohan mullekkin :3 Mutta, emminä tiiä tuleeko näitä ikinä meille Rovaniemelle myyntiin ku tullaan aina kaikessa jäljessä :-D BYÄÄÄ. kaunis olet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah NO SOPIS!! Byhyy toivottavasti rantautuis sinne teillekin! :)) Kiitos <3

      Poista
  2. Jes! Mahtavaa, että viimein sait tämän ;) On muuten ärsyttävää odottelua, kun jotain todella haluaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikös! Hyvää kannatti tällä kertaa odottaa ;)

      Poista
  3. Oi miten ihana ja raikas! Mulla on toi mut unohdin kokonaan sen olemassa olon :D nyt on pakko testata kun toi näyttää niin kivalle ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niinkö! Kaiva ihmeessä esille, tää on aika tosi kiva! :))

      Poista
  4. Mun mielestä tuo on upea sävy ja sopii tosi kivasti vaikka juurikin arkimeikkiin! Lisäksi mätsää kivasti sun ihonsävyyn. :) En tiedä miten toimisi omalla kalpealla kasvollani, mutta houkuttaisi kyllä testata. :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anne! :) Testaa hei ihmeessä, eihän se sävynä varmasti kovin erilainen ole, ehkä vähän tummempi jos kovin kalpea iho on :)

      Poista
  5. Ääh mä metsästän myös tuota Stockholmia mutta kun on vaan loppu! :D Löytyy jo sävy Cannes, joka ihana sekin mutta toi on kyllä myös niin kiva että saatava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiii, tää kyllä tuntuu olevan kaikkein suosituimmasta päästä! :/ :D Tuo Cannes on mua kiinnostanut myös!

      Poista
  6. vau upea väri! En oo itse vielä ostanut mutta oon himoinnut niitä pitkään, pakko vain valita minkä sävyn hankkisin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siinä onkin vähän päättämistä, kun on niin upeita sävyjä, mutta suosittelen kyllä! :)

      Poista
  7. Ostin myös saman sävyn ja kotona kokeiltuani sitä se näytti paljon oranssimmalta kuin luulinkaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kuvitellut tän jotenkin nudemmaksi..hmm, jännä! :D

      Poista
  8. Mulla nuo Matte lip creamit kuivattavat huulia. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, voi harmi :( Mä oon käyttänyt vasta muutamia kertoja tätä omaani ja ainakin tähän mennessä on tuntunut vielä tosi kevyeltä enkä oo huomannut huulien kuivuneen sen enempää mitä ne jo valmiiksi on..

      Poista
  9. ooohh! tuo on kyllä yhellä sanalla kuvaten täydellinen ♥! niin kiva sävy! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiiitos :) Lämpeen itsekin tälle koko ajan enemmän!

      Poista
  10. Mun mielestä näyttää todella ihanalta! <3 Oon itsekin himotellut tuota Stckholmia ja sitten taas ajatellut, että ei. Nyt alkoi taas tehdä mieli tuota. Itseltä löytyy noita pari. Copenhagen on aivan ihana, mutta itselle vähän tumma tähän aikaa vuodetsa käytettäväksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Tää Stockholm on kyllä tosi mielenkiintoinen sävy, itsekin pohdin jonkun aikaa mutta kun olin niin kauan tätä metsästänyt nii pakkohan se sitten lopulta oli ostaa! :D Ja on tää kyllä aikas kiva!

      Poista
  11. Näyttää tosi hyvältä sulla hei! Voisin mielelläni kokeilla kans jotakin noista, joten kiitti vinkistä vaan :)

    VastaaPoista
  12. Itse en ole NYX:n tuotteita kerennyt vielä ostaa Suomesta, tein ison kimppatilaukset näistä juuri ennen kuin saapuivat Suomeen! Stockholmia löytyy huulilta joka päivä, varastossa sitä odottelee jo pari putelia! ;) Tää on kyllä niin kiva sävy, alla pidän useasti Lumenen huultenrajauskynää numero8! Tuo pitoa ja väriäkin enemmän esiin! :)
    Lisäksi rakastan sävyä Amsterdam, täydellinen punainen! Ja sehän väri muuten pysyy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi no mutta kiva että saitte kimppatilausta tehtyä! :) Mä olen tässä ihastunut vaan enemmän ja enemmän tähän Stockholmiin -voisin kanssa käyttää vaikka joka päivä! :D Amsterdam-sävy näyttää kyllä ihan täydellisen punaiselta!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!