10.6.2016

CANDY QUEEN MAKE-UP LOOK








Onko teillä jokin sellainen itselle ei-niin-tyypillinen asia, josta ajattelette, että nooo osaankohan mä tätä käyttää tai tunnenkohan mä itseni tässä kotoisaksi? Pinkki on mulle ehdottomasti sellainen asia. Tai no, siis väri. Huulissa pinkki on mun ihan suosikki ja käytänkin paljon pinkkejä huulipunia, mutta etenkin pukeutumisessa oon viimeksi pinkkiä käyttänyt ehkä nelisen vuotta sitten. Kunnes tänään satuin bongaamaan tämän kivan off-shoulder -paidan Ginan alerekistä, ja sovarissa pyörähtämisen jälkeen yllätin itseni kävelemällä kassalle. Siis tää on oikeesti niin kiva!

Oli muuten myös ihan puhdas sattuma, että olin aamulla meikannut pinkin ja violetin sävyillä -tuo NYX:n Soft Matte Lip Cream "Milan" (joka on myös uusi tulokas) onkin nimittäin ihan just eikä melkein paidan kanssa saman sävyinen. Tykkään itse myös tuosta silmämeikistä, harvemmin tulee ihan näin pinkihtäviä silmämeikkejä tehtyä, mutta tästä tuli ihan super kiva! Mulla on illalla ihanan ystäväni syntymäpäiväjuhlat tiedossa, ja olin aamulla vähän miettinyt meikkaavani sinne uudelleen. Mutta eikä mitään, tää pinkki lookki on just täydellinen! Mustat korkeavyötäröiset Levikset vaan jalkaan ja menoks.

Superia viikonloppua kaikille! <3

// Pink is definitely a color I usually circle away very far, in clothes that is. Pink lipsticks are my favorite and I use lots of pink on my lips, but for what it comes to outfits, I've probably worn pink about four years ago. However, today I made a quick stop at Gina Tricot and found this cute off-shoulder shirt from sale. I twirled to the fitting room and surprised myself by walking to the counter. This is sooo nice!

And it actually was a total coincidence that I happened to have pink makeup as well! NYX Soft Matte Lip Cream in "Milan" (which is also a newbie) matches perfectly to the shirt. I also fell for this eye look, I really rarely use pinks in my eye makeups, but this turned out very nice! I'm heading to my friend's birthday party later tonight, and in the morning I thought I'd do another makeup for that. But noo, why would I, when I have this uber cool pink look!

Have a super weekend, all! <3

4 kommenttia:

  1. Todella upea meikki! Ei ehkä arkikäyttöön, mutta näyttää sun päällä upealta <3

    http://lauraheinikki.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Laura! <3 Hehe, mä kyllä menin tällä ihan arjessakin.. :D

      Poista
  2. No nyt on makeen näköset meikit :-D!!

    Janica K.

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!